Client story

Andrzej

Grodno

He strengthened his company by implementing a strategic acquisition. With our help.

Andrzej Jurczak jest współwłaścicielem i prezesem firmy rodzinnej Grodno S.A. ? jednego z liderów polskiej branży elektrotechnicznej, oświetleniowej i fotowoltaicznej.

Jednym z elementów strategii firmy jest zwiększanie zasięgu geograficznego poprzez zakup mniejszych, dobrze prosperujących podmiotów z branży.

W 2018 r. Andrzej zrealizował ósme i największe w historii swojej firmy przejęcie. Nabywając udziały sieci hurtowni elektrotechnicznych Magma, zrealizował cel umocnienia pozycji Grodna w północno-zachodniej Polsce.

?Kiedy pojawiła się koncepcja zakupu Magmy od razu zaczęliśmy działać. Cały proces, od wstępnych rozmów, przez badanie firmy, negocjacje, aż do zamknięcia trwał 2 lata i wymagał wytrwałości. Ostatecznie się opłaciło. Porozumienie zadowalało zarówno nas, jak i dotychczasowych właścicieli. Grodno wzbogaciło się o świetny zespół i nowe odziały. To była udana transakcja.? ? Andrzej Jurczak

Efekty

20 mln zł
wartość zrealizowanej transakcji
2 lata
czas trwania transakcji
8
nowych oddziałów firmy

?Zrealizowałem już osiem przejęć i wiem, jak bardzo angażujący jest to proces. I na jak wiele elementów trzeba uważać, szczególnie gdy jednocześnie zarządzamy innymi obszarami dużej organizacji.

Nasi partnerzy z PROFESCAPITAL wykonali świetną robotę, organizując całą transakcję i asystując nam aż do jej zamknięcia. Pracowaliśmy też razem przy kilku poprzednich projektach, które zawsze kończyły się realizacją założonych celów.
Mogę śmiało powiedzieć, że dzięki naszej współpracy jesteśmy dziś tu, gdzie jesteśmy.? ? Andrzej Jurczak